عینک ویژن پرو اپل و مشکل سردرد و کبودی چشم | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

عینک ویژن پرو اپل و مشکل سردرد و کبودی چشم به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲)

عینک ویژن پرو اپل و مشکل سردرد و کبودی چشم به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲).


عینک ویژن پرو اپل و مشکل سردرد و کبودی چشم ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،گواهی استاندارد

ویدئو آموزشی درباره: عینک ویژن پرو اپل و مشکل سردرد و کبودی چشم

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( عینک ویژن پرو اپل و مشکل سردرد و کبودی چشم )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; عینک ویژن پرو اپل و مشکل سردرد و کبودی چشم مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; عینک ویژن پرو اپل و مشکل سردرد و کبودی چشم

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

بر اساس گزار‌ش‌ها، عینک واقعیت‌افزوده ویژن پرو اپل در برخی کاربران باعث سردرد، مشکلات گردن، و حتی کبودی دور چشم می‌شود.

ایان بیکرفت، مدیرعامل شرکت مشاوره سیگنال اند سایفر (Signal and

Cipher)، این عینک واقعیت ترکیبی ۳۵۰۰ دلاری را عامل درد پایین جمجمه و قسمت کتف و پشتش پس از جلسه‌ای دوساعته دانست. کاربری دیگر پس از استفاده از این ابزار از «کبودی فوق‌العاده چشم‌ها» شکایت کرد.

امیلی اولمن، مسئول بخش رسانه در شرکت رسانه‌ای املاک و مستغلات، هاپسکاچ اینتراکتیو (Hopscotch Interactive)، به وب‌سایت مارکت‌و‌اچ (MarketWatch) گفت: «چند هفته اول نمی‌توانستم زیاد از آن استفاده کنم چون اندازه‌اش مشکل داشت.»

راهنمای اپل برای ویژن پرو از افراد می‌خواهد هنگام استفاده از این عینک واقعیت ترکیبی وقفه‌های زمانی منظم داشته باشند.

در دستورالعمل راهنما آمده است: «در حالی که کم‌کم به استفاده از ویژن پرو عادت می‌کنید، هر ۲۰ تا ۳۰ دقیقه یک وقفه داشته باشید، و بعد مدت را بر اساس میزان احساس راحتی‌ تنظیم کنید.»

«در صورت بروز احساس ناخوشی یا ناراحتی، مانند تهوع، سرگیجه، سردرد، بی‌حسی، خستگی چشم، درد چشم، یا تغییر در بینایی مانند تاری دید یا دوبینی، استفاده از این ابزار را بلافاصله متوقف کنید.»

ایندیپندنت با اپل تماس گرفته و نظر این شرکت را جویا شده است.

وقتی تیم کوک، رئیس اپل، در سال ۲۰۲۳ از این عینک رونمایی کرد، آن را «آغاز عصری جدید برای رایانش» توصیف کرد، که مقصود این شرکت در واقع رایانش مکانی است.

اما وقتی این محصول در فوریه به بازار عرضه شد و در دسترس عموم قرار گرفت، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه افراد کمتر از دو هفته پس از خرید این عینک‌ها را پس داده‌اند و دلیل را مشکلاتی در زمینه راحتی، سلامت و کاربرد ذکر کرده‌اند.

یک کاربر در ایکس (توییتر سابق) نوشت: «بی‌صبرانه منتظرم ویژن پرو را پس بدهم، احتمالا حیرت‌انگیزترین ابزار فناوری است که تابه‌حال امتحان کرده‌ام. اما نمی‌توانم با این سردردها بعد از ۱۰ دقیقه استفاده سر کنم.»

«فقط محض اطلاع، قبلا سایر عینک‌های واقعیت مجازی را امتحان کرده‌ام و هرگز دچار هیچ‌گونه سردردی نشده‌ام.»

الکساندر تورنگرا، مدیر حوزه فناوری، در ایکس نوشت: «دو ساعت بعد از باز کردن جعبه و استفاده از ویژن پرو اپل، تصمیم گرفتم دوباره آن را توی جعبه بگذارم و پس بدهم... خیلی باحال است، اما برای من چیز خاصی ندارد تا از آن به اندازه‌ای استفاده کنم که نگه داشتنش را توجیه کند.»

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد عینک ویژن پرو اپل و مشکل سردرد و کبودی چشم با کد تخفبف (hash-6622fe3690077) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " عینک ویژن پرو اپل و مشکل سردرد و کبودی چشم " .