گوشی موبایل جای کارت بانکی را می‌گیرد | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

گوشی موبایل جای کارت بانکی را می‌گیرد به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲)

گوشی موبایل جای کارت بانکی را می‌گیرد به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲).


گوشی موبایل جای کارت بانکی را می‌گیرد ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،نمایندگی

ویدئو آموزشی درباره: گوشی موبایل جای کارت بانکی را می‌گیرد

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( گوشی موبایل جای کارت بانکی را می‌گیرد )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; گوشی موبایل جای کارت بانکی را می‌گیرد مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; گوشی موبایل جای کارت بانکی را می‌گیرد

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

طبق اعلام بانک مرکزی امکان پرداخت پول از طریق تلفن همراه به جای استفاده از کارت (NFC) در کشور عملیاتی شده است و در حال حاضر ۶ بانک به این شبکه

پیوسته‌اند. اما درکنار اجرای این طرح همچنان امکان استفاده از فیزیک کارت بانکی نیز فراهم است.

در این زمینه، بانک مرکزی از آغاز اجرای طرح «کهربا» خبر داد که براساس آن امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آنها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی فراهم می‌شود.

براساس اعلام این بانک در راستای تنوع بخشی به ابزارهای پرداخت و به‌روزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. براین اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند. با اجرای طرح «کهربا»، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آنها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای روز میسر شده است. براساس این گزارش، هم‌اکنون ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

مزایای تراکنش بدون کارت

طرح تراکنش بدون کارت (کهربا) نخستین قدم از راه‌اندازی تراکنش غیرتماسی در ایران است. طرح کارت هوشمند همراه بانکی (کهربا) که به «تراکنش‎‌های حضوری بدون کارت» معروف است، براساس اعلام بانک مرکزی این طرح بر پایه پرداخت غیرتماسی NFC مبتنی بر استاندارد EMV است.

پرداخت غیرتماسی NFC با مزیت‌هایی از جمله عدم نیاز به حمل کارت، پرداخت سریع و امن، عدم امکان کپی‌برداری از کارت، پرداخت بدون تماس فیزیکی و استفاده از تلفن همراه به جای کارت بانکی توانسته است خیلی زود در کشورهای دنیا جای خود را باز کند و حالا در ایران تحت عنوان طرح تراکنش بدون کارت (کهربا)‌ قرار است پیاده‌سازی شود.

در طرح کهربا مشتریان یک بار نسبت به فعالسازی و نصب یکی از برنامک‌های حوزه پرداخت اقدام می‌کنند و کارت‌های بانکی خود را روی این برنامک ثبت می‌کنند، البته این کار تنها یک بار انجام می‌شود.

سپس در هر تراکنش خرید، مشابه تراکنش‌های خرید کارتی دیگر، روی پایانه فروشگاهی مبلغ تراکنش درج می‌شود، بعد از تأیید مبلغ توسط پذیرنده، تلفن همراه هوشمند که کارت روی آن ثبت شده است به صورت غیرتماسی در کنار پایانه قرار می‌گیرد و بلافاصله عملیات تأیید تراکنش آغاز می‌شود و رسید الکترونیکی روی تجهیز پایانه فروشگاهی و نیز برنامک هوشمند در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. بنابراین درچهار مرحله براحتی تراکنش و عملیات خرید با این فناوری صورت می‌گیرد. مرحله نخست، ثبت‌نام و فعال‌سازی کارت در سامانه و اپلیکیشن بانک مرکزی است. مرحله دوم وارد کردن نوع خرید و مبلغ روی دستگاه کارتخوان، مرحله سوم نزدیک کردن تلفن همراه به دستگاه کارتخوان و آخرین مرحله انجام تراکنش و دریافت رسید خواهد بود.

بیش از پنج سال است که در کشورهای اروپایی حدود 90 درصد از تراکنش‌ها در بستر کارت‌های هوشمند و رعایت استاندارد EMV انجام می‌شود. امریکایی‌ها دیرتر از اروپایی‌ها به سمت تراکنش مالی به واسطه کارت‌های هوشمند رفتند، چراکه آنها هم مثل ما بیشتر در بستر کارت‌های مغناطیسی پرداخت می‌کردند، اما آنها هم طی دو سال اخیر به سمت استانداردهای EMV رفته‌اند.

کارت‌های بانکی همچنان فعال است

کماکان این طرح با استفاده از کارت‌های صادر شده در شبکه بانکی کشور فعالیت خواهد کرد ولی در این طرح برای انجام تراکنش خرید نیازی به همراه داشتن فیزیک کارت در فروشگاه و در کنار پایانه فروشگاهی نیست، بلکه تلفن‌همراه هوشمند با ایمن‎‌ترین روش کارت در آن مجازی‌سازی شده است و این امکان را دارد که به صورت غیرتماسی با پایانه فروشگاهی تعامل برقرار کند و تراکنش خرید را انجام دهد.

همچنین گفته می‌شود، ۳۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت شبکه پذیرندگی کشور یعنی بیش از ۲. ۵ میلیون پایانه فروشگاهی درگیر این طرح شوند. در این روش باتوجه به عدم نیاز به فیزیک کارت در زمان انجام تراکنش‎های حضوری، مخاطره کپی شدن کارت بانکی تقریباً از بین می‌‎رود.

امنیت پرداخت با اخذ اثر انگشت مشتری طی چندین مرحله روی برنامک هوشمند تا حد قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد، علاوه براین تراکنش نیز از آخرین استانداردهای امنیتی روز برخوردار است و روی برنامک هوشمند چندین کارت به صورت الکترونیکی و غیرحضوری امکان استفاده دارد، این ویژگی‌ها موجب جذابیت هرچه بیشتر این روش پرداخت می‌شود. در عین حال باتوجه به افزایش ایمنی که اتفاق می‌افتد، این امکان فراهم است که مشتری خود انتخاب کند که تراکنش از مبلغی پایین‌تر بدون رمز کارت و تنها با اثرانگشت خود مشتری انجام شود.

نکته بسیار مهم آن‌که تجربه کاربری در این روش بسیار مشابه تجربه کاربری با خرید حضوری و با کارت فیزیکی است. اما تنها به دلیل افزایش امنیت خرید دو مرتبه تأییدات همراه با اثرانگشت اخذ می‌شود و درعین حال تراکنش از طریق غیرتماسی انجام می‌شود. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که این قابلیت تنها در گوشی‌های هوشمند مجهز امکانپذیر است.


 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد گوشی موبایل جای کارت بانکی را می‌گیرد با کد تخفبف (hash-66226ea1619f2) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " گوشی موبایل جای کارت بانکی را می‌گیرد " .