پرشدگی سدهای کشور به 61 درصد رسید | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

پرشدگی سدهای کشور به 61 درصد رسید به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲)

پرشدگی سدهای کشور به 61 درصد رسید به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲).


پرشدگی سدهای کشور به 61 درصد رسید ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،لیست قیمت

ویدئو آموزشی درباره: پرشدگی سدهای کشور به 61 درصد رسید

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( پرشدگی سدهای کشور به 61 درصد رسید )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; پرشدگی سدهای کشور به 61 درصد رسید مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; پرشدگی سدهای کشور به 61 درصد رسید

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

سخنگوی صنعت آب با اشاره به میزان پرشدگی سد‌های کشور تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ را ۶۱ درصد اعلام کرد و گفت: بارش‌ها نباید این تصور را ایجاد کند که نیاز آبی

کشور برطرف شدو همچنان به مدیریت مصرف هستیم.

فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب کشور با اشاره به بارش‌های خوب اواخر سال گذشته و روز‌های ابتدایی سال جدید اظهار داشت: هر چند طی هفته‌های گذشته شاهد نزولات جوی به صورت برف و باران در برخی نقاط کشور از جمله تهران بودیم، اما همچنان میزان پرشدگی برخی از سد‌های کشور پایین بوده و آب مورد نیاز مصارف به طور کامل تأمین نشده است.

قاسم‌زاده با تشریح آخرین وضعیت مخازن سد‌های کشور از ابتدای سال آبی جاری تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ گفت: ورودی سد‌های کشور در حال حاضر ۲۳.۶۱ میلیارد مترمکعب است که همچنان نسبت به سال آبی گذشته با کاهش ۱۱ درصدی روبرو است.

وی موجودی مخازن سد‌های کشور را در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ با ۶۱ درصد پرشدگی، معادل ۳۰.۴۱ میلیارد مترمکعب خواند و بیان داشت: در سال گذشته نیز در تاریخ مشابه، همین میزان آب در مخازن سد‌های کشور وجود داشته است.

سخنگوی صنعت آب کشور، درصد پرشدگی سد‌های تأمین کننده آب شرب پایتخت را ۲۰ درصد خواند و خاطرنشان کرد: حجم مخازن سد‌های تهران تا ۲۸ فروردین با کاهش ۱۱ درصدی نسبت سال آبی گذشته روبرو بوده است که نشانگر ضرورت جدی گرفتن مدیریت مصرف است.

وی گفت: مجموع ۱۳ سد مهم حوضه آبریز دریاچه ارومیه نیز حدود ۷۳ درصد پرشدگی دارد که نسبت به سال آبی گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: بر اساس شبکه باران‌سنجی مبنای وزارت نیرو، بارندگی کشور نسبت به میانگین دوره مشابه درازمدت ۱۵ درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته ۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش بارش کشور نسبت به شرایط نرمال، نباید بارش‌های اخیر این تصور را ایجاد کند که نیاز آبی کشور برطرف شده و مدیریت مصرف ضرورتی ندارد بلکه هموطنان عزیز در کشورِ خشک و نیمه خشک ایران، همواره باید توجه ویژه‌ای به مدیریت مصرف آب داشته باشند.

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد پرشدگی سدهای کشور به 61 درصد رسید با کد تخفبف (hash-6622aee58f5df) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " پرشدگی سدهای کشور به 61 درصد رسید " .